`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 25
累積人氣: 19358

  

 

♥ 2007 年 8 月 13 日  星期一 ♥

 
   

本來係14號先公報的派左編班結果"

但今日一開電腦就去學校綱;;

睇下派左編班結果未`

結果係...........派左編班結果了!`*0*

我去左EPA;;地理;;文書處理>>>>4B班"

HONEY就去左EPA;;地理;;ART>>>>4C班"

我倆只係有一科係唔同....但結果就連班唔同......*/\*

開心既;;係入到我想入既班*

失望既;;就係唔可以同HONEY一班*>/\<

唉"我的天空很灰暗啊!!=(
很想哭;;但眼睛很不合作;;
怎樣都哭不出來了`


PS::HONEY;;你說過每日都會陪我食LUNCH;;
       不要說過就算數啊!!*V*

 

 

♥ 2007 年 8 月 10 日  星期五 ♥

 
   

創 輝 哥 哥` 生 日 大 快 樂 牙 !!!

 

 

♥ 2007 年 8 月 7 日  星期二 ♥

 
   

TODAY..跟HONEY去TW玩...

天氣很好;;很舒服!!=)

佢成日都話我係大細佬!!

見到小朋友就係甘話人得意`-V-

甘唔好咩?!天真D好D'''

同佢出街真係好鬼死開心!

咩都可以笑一餐`{人地可能以為我傻嫁TIM牙 -O-}

但我就希望可以日日都可以甘開心..冇野煩;;

但當然依D係希望LA`好難會做到LA!!>/\<

就黎番學LA`這係時候準備下LA!!

 
 
« | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | ... | 349 | »