|
本來係14號先公報的派左編班結果"
但今日一開電腦就去學校綱;;
睇下派左編班結果未`
結果係...........派左編班結果了!`*0*
我去左EPA;;地理;;文書處理>>>>4B班"
HONEY就去左EPA;;地理;;ART>>>>4C班"
我倆只係有一科係唔同....但結果就連班唔同......*/\*
開心既;;係入到我想入既班*
失望既;;就係唔可以同HONEY一班*>/\<
唉"我的天空很灰暗啊!!=(
很想哭;;但眼睛很不合作;;
怎樣都哭不出來了`
PS::HONEY;;你說過每日都會陪我食LUNCH;;
不要說過就算數啊!!*V*
|