`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 18
累積人氣: 19388

  

 

♥ 2007 年 4 月 4 日  星期三 ♥

 
   

TODAY,,,係兒童節''同HONEY出葵芳行街*

一路行就一路係甘玩,,,HAPPY SO MUCH``

BUT最衰LORAINE出唔到黎,,,如果唔係一定會仲HAPPY!

買左個袋,,,就番屋企LU'''

 

 

♥ 2007 年 3 月 28 日  星期三 ♥

 
   

TODAY...係一年一度既FASHION SHOW....

一大朝早就拎一大堆野番去...重死左...= =''

LUNCH...成個班房好多女仔係度SET頭...D男仔好鬼醍目出哂去''

我都問左LINGLING借個電髮夾電直D頭髮去...=]呵呵*電得好成功...OVO

到換衫個時...個更衣室好多人...迫死*

到左出SHOW個時..好緊張!` 但好擔心我會行得唔好...會俾D人串...``

好彩都順順利利....如果唔係我就......唉''

PS::THX LING LING AND 桂CHI幫我正頭''^v^

 

 

♥ 2007 年 3 月 27 日  星期二 ♥

 
   

今日放學陪曉紅等宏少..SO佢陪我去富國食野...

一路食..佢一路問我問题...係咪証明佢有MIND我點諗佢??!

陪佢等宏少黎接佢等到6點到...就番屋企LU*

唉...聽日就係FASHION SHOW LA''擔心緊點算......

叉燒叫我{唔洗緊張,,,慢慢黎LA....}

BUT我都係好擔心我會行得唔好..累到大家就唔好LA

唉''算了..唔諗LA..都大局已定LA.....``=(

 
 
« | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | 332 | 333 | 334 | 335 | 336 | ... | 349 | »