`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 36
累積人氣: 19369

  

 

♥ 2007 年 7 月 5 日  星期四 ♥

 
   

好快就升中4了`係3B依一年我過得好開心..

成班都好努力甘讀書..希望入到自己想入既班*

當然..我自己都有努力過NA*不停溫書+溫書"

三年甘快就過左LU`雖然間中會有D野令我唔開心..

但ANYWAY..唔開心有朋友陪伴..這就已足夠NA`=)

{我們註定成密友 沒疑慮  一有事總企你那裡 不會退}

 

 

♥ 2007 年 7 月 3 日  星期二 ♥

 
   

琴日我仆街了`真真正正地仆街了!*

累到媽媽+創輝哥哥擔心NA`真對不起!`=(

 正親哂D手手腳腳....

D傷口真係好痛*特別係隻右腳>個傷口好Q大`=(

都唔知會唔會有傷痕牙?!*如果有咪好樣衰!?`

唉"依+沖涼麻煩..行路又痛...

我番學點行樓梯!`點算牙?!*

 

 

♥ 2007 年 6 月 26 日  星期二 ♥

 
   

 今日去牙妹屋企玩*

搭車時係學校門口見到達達..

係金花見到曉姐同宏少..

可惜佢地見唔到我

落車見到牙妹..

佢帶我地去佢屋企..

行左好耐"係甘兜圈..

去到佢屋企都一身汗

見到佢表弟BOY BOY..好可愛!

一開始BOY BOY唔多理我..

但過左一陣佢就同我玩LU*

玩都五點幾就走LU*

PS::今日玩得好開心!
      下次再去過!!

 
 
« | 322 | 323 | 324 | 325 | 326 | 327 | 328 | 329 | 330 | 331 | ... | 349 | »