`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 26
累積人氣: 19359

  

 

♥ 2007 年 10 月 18 日  星期四 ♥

 
   

今日;;因為湯偉奇頒獎禮既關係;;

同曉LAM;;桂芝;;芳芳同李鳳去做接待`=)

目的係唔想聽校長佢地個D講野`會好眼訓`xp

而且都未試過`所以今次就試下`=]

哈哈!!一開始以為好容易;;點知其實好難;;而且我仲好"餚"低`-3-

桂芝負責帶D校長去校長室`帶D校監去校監室`x)

曉LAM就負責嗌D嘉賓簽名;;俾D類似校刊D嘉賓`

而芳芳同李鳳就負責幫D嘉賓正名牌同玫瑰`x)

但其實一起上黎;;個個就咩都做`-,-

一開始我真係好"餚"低;;企係度唔知點好;;

講句"早晨"都好鬼細聲牙;;+上好鬼緊張;;

簡單D黎講係"拿手唔成世"-0-

但後尾做開落左就覺得OK*感覺良好!=]

D嘉賓差唔多黎哂;;我地就係度HEA!

雖然悶左D;;但都好過係入面聽`-0-

HEA左陣之後入HALL坐左陣`

之後D嘉賓走LA;;我地出番出面企`-0-

之後小息去搵HONEY佢地`

上3堂先放LUNCH`好眼訓`D感冒藥發`/__\

ENG堂頂唔順;;訓左陣`但聽到我個就彈番起身`-.-

放LUNCH個陣好累;;好想番屋企訓陣`但唔得`-/\-

呆呆滯滯去食LUNCH`但食完超精神`-W-

好累`但都要番去繼續上堂`/3\

跟住放學個D都冇咩特別LA`=)

PS::距離去迪士尼仲有8日`*V*

{ 好 LA` 報 告 完 畢!! -W- }

 

 

♥ 2007 年 10 月 17 日  星期三 ♥

 
   

哈哈哈!!遅D可以去迪士尼LA`=)

日期::1126`4點幾係入面解散`開心到爆`XP

去到買唔買野好呢?!但係入面D野好鬼死貴WO`-0-

去個度冇$100都唔好去買野牙`-W-

史迪仔`我想去搵你影相`*0*

但綺婷話入面個嗰公仔好假;;好怪嫁WO`

到時先算LA`依+諗定好哂氣LA;;係咪?!-3-

我要同你地玩餐飽!!`=D

我要同你地笑餐飽!!`=p

我要同你地影好多好多相!!`*v*

我要同你地創造好多好多美好既回憶!!`*w*

*****************************************************

之前謝謝珊珊畫左一副"史迪仔"既畫俾我`
hehe;;我好中意;;多謝你啊!!!=)

 

 

♥ 2007 年 10 月 3 日  星期三 ♥

 
   

ECON-上2堂''冇咩特別事發生`

PE-哈哈哈!!我竟然跑到14又4分2''xd

不過都跑到我死死下;;對腳好似唔係自己甘`就黎斷了-0-

但個結果出乎意料之外;;我竟可以跑到甘多*0*真係笑鬼死我''XD

中文-去MMLC做好似每日一篇甘既野''小學都做過;;估唔到中4都要做-W-

LUNCH-同HONEY行上去個陣;;影到一張好令既天空照片;;HONEY以為我影佢-V-

去金星食''食到厭LA就黎-/\-選擇左一個好難食既飯*/\*

地理-上2堂''靠隔離個位許先生幫助順利度過-.-一塊擦膠5個人一齊用'''-w-

放學-本來影造型照;;但落雨取消''

放學番屋企;;夜晚出街食飯*

------------報告完畢------------

 
 
« | 312 | 313 | 314 | 315 | 316 | 317 | 318 | 319 | 320 | 321 | ... | 349 | »