|
今日;;因為湯偉奇頒獎禮既關係;;
同曉LAM;;桂芝;;芳芳同李愛鳳去做接待`=)
目的係唔想聽校長佢地個D講野`會好眼訓`xp
而且都未試過`所以今次就試下`=]
哈哈!!一開始以為好容易;;點知其實好難;;而且我仲好"餚"低`-3-
桂芝負責帶D校長去校長室`我帶D校監去校監室`x)
曉LAM就負責嗌D嘉賓簽名;;俾D類似校刊D嘉賓`
而芳芳同李愛鳳就負責幫D嘉賓正名牌同玫瑰`x)
但其實一亂起上黎;;個個就咩都做`-,-
一開始我真係好"餚"低;;企係度唔知點好;;
講句"早晨"都好鬼細聲牙;;+上好鬼緊張;;
簡單D黎講係"拿手唔成世"-0-
但後尾做開落左就覺得OK*感覺良好!=]
D嘉賓差唔多黎哂;;我地就係度HEA!
雖然悶左D;;但都好過係入面聽`-0-
HEA左陣之後入HALL坐左陣`
之後D嘉賓走LA;;我地出番出面企`-0-
之後小息去搵HONEY佢地`
上3堂先放LUNCH`好眼訓`D感冒藥發作`/__\
ENG堂頂唔順;;訓左陣`但聽到我個名就彈番起身`-.-
放LUNCH個陣好累;;好想番屋企訓陣`但唔得`-/\-
呆呆滯滯去食LUNCH`但食完超精神`-W-
好累`但都要番去繼續上堂`/3\
跟住放學個D都冇咩特別LA`=)
PS::距離去迪士尼仲有8日`*V*
{ 好 LA` 報 告 完 畢!! -W- }
|