|
17/2/2008
12點開始同deep send sms;;
send到2點半就冇send`
因deep要訓教;;他說他很累*=3=
自己就反而3點幾度先訓得著" -____-
11點幾起身;;下午食烏冬-好味xpp
媽媽向我提出了一個問題;;令我不知如何是好/33\
晚上跟deep都沈寂了...為什麼?!@_@
10點多跟deep send sms;;到了12點多就訓教了`
16/2/2008
俾牙媽嘈醒左;;第一次訓教訓到成1點先起身-___-
2點去明星飲茶;;妹妹同牙祺黎左陣;;吹左陣水=]
4點半返屋企;;冇諗過食野會食甘耐`
晚上同deep;;傑哥哥傾電話+爆爆王!xDD
15/2/2008
照常同honey返學;;冇咩特別事`
唔知點解;;由返學到依家;;自己心情一向都唔好"
好想亂發人脾氣放鬆下自己...但一直冇做過-3-
econs堂-老豆講左d野俾我聽;;關於班級名次-自己好驚"-w-
放學-真係講班級名次;;成績唔錯;;尚算ok*
比上年好左好多`而且最起碼冇對唔住自己先la=]
|