|
動漫展一日遊` 
今日約同牙妹;;細佬;;CARMAN以及2位陳先生去*
之後搭車"仲要搭好耐先最衰!!
到左會展就見到邦邦`真巧合!!
我同妹同CARMAN即刻走圍睇"
以個3位先生就去左睇跑online D野;;
因其中2位先生好想買個嗰新角色-琪琪;;
但結果係一早就已經賣哂LU''
牙妹同CARMAN就陪我搵天下出版社買COMIC FANS;;
搵左好耐;;係甘圍住個會場行;;幾經辛苦先搵到!
係個度搵條隊尾;;好鬼死長;;
真係辛苦左CARMAN同牙妹;;
唔買野但都陪我排隊''
結果排隊都排左1個鐘!
但買野就淨係買15MINS
買左一本COMIC FANS+2件飾物
之後行到3點幾就走LU"
超級肚餓;搭車去葵芳M記醫肚
對於今次,,雖然D收穫唔多...
但都已經幾足LA! 
|