|
17/04/2008
今日係陸運會*分別有2日*-v-
6:30起身*整野去甜甜屋搵deep=]
行去石陰搭401去青衣`點知搭錯車-3-
行左好耐先到運動場`出哂汗-3-
差唔多8:30先返到`哈哈哈-w-
同honey係看台坐足全日`係甘食腸仔`食上癮-3-
lunch- 健哥哥d壽司有六種材料!超足料!*v*
好好食!仲好似食極都唔飽!-3-哈哈哈xdd
下午同honey係甘玩!笑死xpp
5點幾先放學`放左學先知有一號一號風球懸掛緊-v-
同deep去青衣城行陣=]
去換啪啪紙機`hehe`!xdd
6點幾deep就送我返屋企lu=)
晚上同deep傾電話`=]
|