|
12/09/2008
喊完諗左好耐;究竟我想點?
仲記唔記得琴日我講過咩?=]
我話過你會搵到一個比我更好的女仔`=]
我用左幾日諗;終於諗通左啦;)
但9月21號我都唔知有冇膽同你講-w-
唉`諗甘多都冇用;見步行步啦`/v\
p.s 小蕃baby`你對我的好;我都會用十倍對你好!:D
p.s 曉紅baby`放心了!你有事;我定會保護你的!多謝你個kiss啊<3
******************************************************************
或者我已經明白;不是我強求;我倆就可復合
分手可能是給對方的一種解脫;一種自由
p.s ♥放手 其實我絕非愛得不夠
|