|
14/09/2008
中秋節快樂!!=D
11點幾起身`冇啦啦又要去老豆度幫手-33-
2點去到;7點幾搭車返屋企`唔開心/___\
有咩唔岩都好;總至我唔中意你諷刺我!/口\
返到去8點lu`細佬去左bbq`點解佢去得我唔得?!.\/.
沖完涼call蕃b;佢有事陪唔到我;我有點想同你傾通頂嫁/___\
renee call我;去搵佢hea左個幾鐘`
11點幾去左佢屋企坐左陣;12點就返屋企lu"
明明就係你唔岩!就唔可以反駁我!.\/.
曉紅陪我傾電話*唔開心;係甘喊`
xyz;又喊到隻眼腫哂.口.3點幾先訓`
p.s 不能和您天長地久 ' 當愛情走到盡頭♥'我就變得壹無所有t^t
|