|
26/10/2008
同朋友出街唔見左個史迪仔銀包`:(
都唔知邊條pk偷左我`搵左幾個鐘都搵唔到.\/.
偷我錢唔緊要;但你俾返銀包同入邊d野我;okay!?
銀包冇左;入面d野又冇埋`心痛死;個心都跌爛哂:(
夜晚喊得好勁`個史迪仔銀包用左唔係好耐就唔見左`
唉`自己真係好大意!好憎自己!.\/.
*****************************************************
唔知由幾多歲開始;我係依個屋企存在率就已經好低
唔好話同屋企人講傾心事;正係話傾計
都最後都會變到唔係平心靜氣!
有幾多人肯願意聽我呻?
|