|
09/09/2008
7:35起身`我媽竟出奇地甘我返唔返學好*0*
想睇班際`honey自己返`我又自己返學`/v\
唔夠時間上班房`條腰又痛啦/___\
英文堂好眼訓`sorry maychan/__\
lunch同瑞萍;honey;麗麗食=D
sorry瑞萍/__\請原諒*
食完去左super買朱古俾deep*
1:15返到去諗住睇班際`
點知已經打完@口@係甘問人幾比幾-3-
唉`點解會甘嫁`down哂/33\
家才;be happy=]你唔串我唔好玩嫁-v-
放學搵鍾sir傾左陣`之後同deep又傾左陣*
唔開心`唔知你講d野幾時真..幾時假/__\
夜晚喊左一陣`同小蕃sms`1點訓;]
p.s 好想走到從前未變質時代`♥ 尋回我和妳那純真的友誼:)
|