|
02/10/2008
宏少*生日快樂!! 
7點25起身`整整下野honey打黎話佢有事;返學校先"
自己返"行行下先知自己唔記得拎水樽-3-
又要集隊-/\-真討厭!._________.
好攰`超眼訓-,-心情差到離哂大譜*
lunch自生自滅?!同zoe食lunch?!
由佢陪我變左我陪佢-________-"
差d食到遲到`跑到胃都痛埋-/\-
我想發脾氣囉唔好意思.\/.
去借漫畫睇`到11點幾先記得要做閱讀報告`
做到12點幾`好攰`即刻訓得著xD
p.s ♥ ,. 儘管我如何對你死纏難打 - 可惜終點始終也不能到達 `
|