|
7:25起身;整野返學=]
牙包冇返;好悶;快d到lunch啦-v-
wp-做做做.....
chin-作文
小息-honey你真係好搞笑xd
maths-發呆......
eng-做reading
lunch-等牙包返黎陪我食:)
econ-text
pe-跳chacha;好好玩:D
放學-畢業情懷採排...6點幾先走*
同tszyan;惠妹做送禮物個個;終於有d野做下-v-
又肚餓又攰;去左買野食;返屋企
訓左陣;仲有d頭痛/__\
睇電視>食飯>沖涼>用電腦+做功課
xyzxyzxyzxyzxyzxyzxyzxyzxyzxyzxyzxyzxyz\口/
|