|
02/01/2009
7:30起身;唔記得較鬧鐘;整野返學`
都唔明學校要我地返一日又唔放埋佢做咩:(
好凍;得個11度;著件羽絨返去好腫脹-v-
行路成隻teddy-bear同企鵝甘-3-
geog-quiz...
econ-做ws
小息-加水個時碌親2隻手指-3-
maths-死撐;最終訓左8mins-__-
eng-miss冇返;訓教^__^
lunch-同屋企人食;thx rain同嘉嘉=]
ree-派左卷;我46/50呀!:P
wp-我份功課B-呀-v-做paper...
班主任堂-傾畢業情懷
放學-諗住借漫畫;都係冇
|