|
12/01/2009
7:35起身整野返學=]
凍到死;得個幾十度*
個暖包聽日先用;因為聽日8-9度*口*
wp-份text得12/20;好低/__\
chin-作短文
小息-落去拎熱水;冇哂\口/
成堆人去sick room拎xD
maths-聽書
eng-做listening;做做下訓左-.-
lunch-太凍冇出去食;落小食部買三文治*
依幾個星期都係帶飯返去食算啦..太凍唔想出去!
反正都想儲返d錢買野xp
econ-做工作紙
pe-唔舒服;冇上
班主任堂-練歌.
放學-同媽媽係商場狂買野食xp
我又可以換多隻多啦a夢啦*V*
感謝♥5個印花;細佬2個印花;媽媽3個印花:D
p.s 感覺已變 關係不及從前
|