|
13/12/2008
11點起身;睇彩雲國物語*v*
12點幾食野;玩電腦=]
1點同媽媽落旺角行街=]
上小巴個時見到kin;勁大聲嗌佢都聽唔到-,-
嗌完;上到車先發覺自己有點低能-____-"
先去朗豪坊既無印買糖:p
再去馬拉松買水樽;終於買到啦-3-
再去行旺中買衫褲:)
見到史迪仔就好想帶哂佢地返屋企-w-
行行下好多人;迫死甘制;不過買左好多野*
行完去食KFC;食完就搭車返屋企=]
今日收穫:4包硬糖;2包棉花糖;一個水樽:D
3件衫;一件jacket;一條褲;一隻手扼:D
p.s 要令自己學會;生活中少了你;都可以活得比以往更精彩;]
|