|
肥福*happy birthday!!=]
7:35起身;xyz!又遲到`
真係想撕爛張紙去\口/
wp x2-做pass paper...
eng-hea住上堂...
geog-做筆記...
maths-發呆;做筆記...
lunch-同牙包係班房食;好似f.1甘xd
換衫;落去拎水;好多人望住我-____-"
好攰;行上行落-3-執好d野;落hall準備=)
畢業情懷*good show!*V*
班班都好搞笑!哈哈哈^v^
入場個時跑到好攰;上氣唔接下氣甘-v-
同tszyan;惠妹派禮物俾d miss/sir=)
原來俾禮物都好難..搵d miss/sir搵得好辛苦*
望來望去都可能會望唔到你想搵既人-____-?
搞掂左之後上去唱歌..盞燈曬到個人好熱`
唱哂就坐返落去睇埋其他班=]
全部show完哂就影班相;好開心xd
同牙包;裕欣狂同Haru影相*Haru做左model呀xD
影完上班房同honey;其他人再影過xpp
換衫hea左陣;同牙包去搵鍾sir諗住同佢影相...
點知變左傾計-v-傻瓜鍾sir;其實好多野你都唔知^_^
企係到傾到條腰好痛呀攞命!坐係度舒服d^__^
6點就走lu=]陪牙包去萬寧;買野食;之後返屋企=)
好攰呀;坐係到都訓得著;9點幾醒*沖涼>用電腦>食飯`
攰到誇張到唔知點解連喉嚨都沙埋;好離奇-______-
今晚應該會好好訓;)
(嘩哈哈!!依次日記打到好長呀!!!*w*)
我係出氣袋?!以前既我去左邊?\口/
|