`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 43
累積人氣: 19324

  

 

♥ 2009 年 1 月 23 日  星期五 ♥

 
   

7:31起身整野返學=]

返埋今日就放假啦xD

geog-做筆記

econ-做筆記;sorry牙包

maths-好眼訓;死撐;訓左幾分鐘

eng-hea住上堂;maymay請金莎食:)

chin-作文

lunch-同牙包係5C食;食完作文;

落library借書`同miss林傾掂左*v*

wp-講返甘次份野

班主任堂-"年廿八;洗邋遢"

d塵周圍飛搞到鼻敏感!真係頂唔順\口/

拎左好多野返屋企;好重!-_______-'

同媽媽去supermarket買野食:)

依家食左藥;好攰+眼訓*

但我仲等緊♥電話;點算?-3-

 

 

♥ 2009 年 1 月 21 日  星期三 ♥

 
   

肥福*happy birthday!!=]

7:35起身;xyz!又遲到`

真係想撕爛張紙去\口/

wp x2-做pass paper...

eng-hea住上堂...

geog-做筆記...

maths-發呆;做筆記...

lunch-同牙包係班房食;好似f.1甘xd

換衫;落去拎水;好多人望住我-____-"

好攰;行上行落-3-執好d野;落hall準備=)

畢業情懷*good show!*V*

班班都好搞笑!哈哈哈^v^

入場個時跑到好攰;上氣唔接下氣甘-v-

同tszyan;惠妹派禮物俾d miss/sir=)

原來俾禮物都好難..搵d miss/sir搵得好辛苦*

望來望去都可能會望唔到你想搵既人-____-?

搞掂左之後上去唱歌..盞燈曬到個人好熱`

唱哂就坐返落去睇埋其他班=]

全部show完哂就影班相;好開心xd

同牙包;裕欣狂同Haru影相*Haru做左model呀xD

影完上班房同honey;其他人再影過xpp

換衫hea左陣;同牙包去搵鍾sir諗住同佢影相...

點知變左傾計-v-傻瓜鍾sir;其實好多野你都唔知^_^

企係到傾到條腰好痛呀攞命!坐係度舒服d^__^

6點就走lu=]陪牙包去萬寧;買野食;之後返屋企=)

好攰呀;坐係到都訓得著;9點幾醒*沖涼>用電腦>食飯`

攰到誇張到唔知點解連喉嚨都沙埋;好離奇-______-

今晚應該會好好訓;)

(嘩哈哈!!依次日記打到好長呀!!!*w*)

我係出氣袋?!以前既我去左邊?\口/

 

 

♥ 2009 年 1 月 20 日  星期二 ♥

 
   

7:35起身;整野返學=]

chin-作文

eng-discussion

小息-交功課

maths x2-好眼訓;死撐

lunch-同牙包過5C食=]

geog-好眼訓;又輸左俾睡魔

econ-繼續text...

放學-突然親戚到;燥!問多2句睇住俾我鬧-口-

繼續採排畢業情懷;條脊椎骨整到我好痛/___\

企來企去;行來行去;冇得坐/____\

練到7點;好攰;攞我命甘制/口\

慢慢行返去;見到個牙伯突然行埋黎同我講野

嚇左一跳;已經唔理佢講咩即刻閃左先-v-

好攰;我肯定條脊骨今晚一定整到我痛醒!/口\

聽日既畢業情懷;冇得頂!good show!:D

口號:5樓B室!會考實得!:P

 
 
« | 252 | 253 | 254 | 255 | 256 | 257 | 258 | 259 | 260 | 261 | ... | 349 | »