`♣ 文字記載感情 無奈我已凋零
 
 
 

 
 
Name : Karman♥
Birthday : 05 . 29 . 1992
寵愛 ♥ Bunny King , Stitch
喜歡 ♥ Twins,敖犬@棒棒堂,野獸@超克7
 
★我不是你想像那麼勇敢,
      多想讓你保護能流淚一場。
 
★遺憾總是淡然出現,從不遠離。
 
★快樂不該變得像彩虹,
      都要讓大雨淋過,才短暫擁有。

 ★紀念日子
02 . 03 . 2010  龜龜  對不起
希望你在天國當個快樂的小天使
 
11 . 06 . 2010  婆婆  謝謝你18年對我的照顧
還有對不起  我一直都這麼任性
我承諾  此生我會堅強 生性

 
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

文章總數: 1045
留言總數: 383
今日人氣: 2
累積人氣: 19449

  

 

♥ 2009 年 3 月 22 日  星期日 ♥

 
   

10點幾醒過下;12點幾起身

掛住睇電視;3點幾先食野-____-v

溫左陣書;但完全記唔到入腦/口\

個一刻特別好討厭自己!!\口/想殺左自己\口/

聽日geog's mock exam點算!!!!!??/口\

用左陣電腦;但又俾細佬用返-__-"

用左好多方法去舒緩我既壓力!但都冇用!/口\

想煮飯個陣竟然冇水!?就連廁所都冇!?

甘我屋企人食咩!?我點沖涼!?/口\

我做錯左d野?!點解我今日甘黑仔!?/口\

都係第一次食杯麵做晚餐-,-

仲要成11點幾先食;痴線成甘-.-

今晚通頂溫geog!!!\口/

 

 

♥ 2009 年 3 月 21 日  星期六 ♥

 
   

琴晚同人嘈交;成1點幾先訓;xyz\口/

9點幾起身-,-訓唔返

用電腦;12點幾開始溫geog

3點補習;計d簡單數計到我想喊

而且仲差d激死牙sir-____-

補到6點幾可以睇電視啦-v-

睇電視>食飯>沖涼>用電腦*

 

 

♥ 2009 年 3 月 20 日  星期五 ♥

 
   

7:20起身整野返學=]

econ(L.Q)-唔係好識;空左好多:(

小息-有1個鐘休息!xd

同honey係wc hea;)

econ(m.c)-還可以吧/v\

放學lu*有2日時間搵geog!/v\

lunch-本來諗住搵fd;俾個驚喜佢;不過...算啦/_\

同屋企人食;返屋企拎野再返學校補wp&cb;)

3點幾補完;同hin走;去借漫畫返屋企*

6點幾補習;點解geog都要計數/口\

9點幾補完`好攰-_______-

記得  失望幾痛

*****************************************************************

病人不是要乖乖的在家褢休息嗎!?

幹什麼要去做運動!?還要跟朋友去!

難道可以令病情好轉一些了嗎!?

我生氣是因為你對你自己的健康如此不緊張;如此毫不在乎!/__\

你真的惹我生氣!請記住;我可以比任何人做得更絕情!

 
 
« | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | ... | 349 | »