|
10點幾醒過下;12點幾起身
掛住睇電視;3點幾先食野-____-v
溫左陣書;但完全記唔到入腦/口\
個一刻特別好討厭自己!!\口/想殺左自己\口/
聽日geog's mock exam點算!!!!!??/口\
用左陣電腦;但又俾細佬用返-__-"
用左好多方法去舒緩我既壓力!但都冇用!/口\
想煮飯個陣竟然冇水!?就連廁所都冇!?
甘我屋企人食咩!?我點沖涼!?/口\
我做錯左d野?!點解我今日甘黑仔!?/口\
都係第一次食杯麵做晚餐-,-
仲要成11點幾先食;痴線成甘-.-
今晚通頂溫geog!!!\口/
|