|
7:23起身整野同honey返學`
mock exam-eng oral
我明個題目講咩;明d組頭講咩;更加知有咩可以講;
但我唔知點用英文去表達/_\
好失敗!搵個人黎拎把生果刀殺左我!/口\
考完等埋honey先走;)
企係走廊度睇住d低form生係度玩;
有d羡慕佢地既334計劃/_\
考完返屋企拎野;之後同honey去葵芳行街街:D
開心死我;你好耐冇陪過我啦啦啦............
去左大家樂食lunch=]
去三聯睇書;d"最後一分鐘"俾人買哂/__\
去睇袋;心大心細;唯有行街先啦- -v
好似以前甘;咩都笑餐飽XD
如果以後我地都係甘就好啦/V\
行到好攰;2點幾honey返屋企;有fd黎搵我
但其實我對腳已經到左極限啦-口-
佢4點幾走;媽媽黎搵我;去買袋-v-
去睇衫+鞋`又去左supermarket;)
我對腳好痛/_\一上巴士即刻訓著-_-
7點幾終於返到屋企-v-
由11點幾行到6點幾;真係頂唔順-_____-
食飯>睇電視>沖涼>用電腦:)
|