|
7:15起身整野搵honey返學;thanks honey嗌我起身=]
第3日既mock exam*
eng (reading)-3篇文章;7張紙;唔夠時間做/__\
小息-係wc hea-,-貪乾淨咩-_____-
eng(writing)-看圖作文(100字);記敘文(250字)
夠時間之餘仲有大把時間hea-____-搞錯!
放學-詩詩唔舒服;同曉紅;宏少送佢返屋企
小心身體啊:)
lunch-同屋企人食;之後去搵fd
2點返去補課-wp&bc;要等到2:35`
好眼訓!補到3:35完;]去超級市場搵媽媽
5點返到屋企;玩電腦
日日都要補習/____\有冇人留意到我就死啦喂!\口/
不管怎樣 其實我早就覺得累了...
***********************************************************
心情好差!冇得爆粗發洩仲差!xyz.\/.
痴咩線?!我傾計大聲關你鬼事?!
講咩都關你事;你咪好唔得閒?!
講唔夠幾句就動手!?忍耐度有限呀下!\口/
|