|
7:30起身整野返學=]
今日last day lu;好快大家都會各散東西/_
wp&bc-派mock卷;好唔甘心!:(
chin-做listening模擬試卷
eng-skeaking...
maths-做模擬試卷
lunch-同牙包食m記
econ-做工作紙;miss林唔好勞氣=]
pe-跳chacha*仲要考試!-______-
由中2知道;一向冇跳舞底既我係累到好多人-,-
今次我都煩到好多人/_thx a lot;D
放學-好busy;交野俾maymay;清儲物櫃
之後陪牙包去圖書館影印
返上課室補maths
完全唔明:(補到6:10再去補習
拎住d書好重;thx媽媽=)
好攰;補到7點幾
細佬黎搵我;突然出去食飯;我想返去訓t3t
9點幾返到屋企;睇電視>沖涼>訓教
情要說出口 先知那是溫柔 只因彼此愛未夠
****************************************************************
依5年;我經歷過好多野*
人前係一個樣;一後係另一個樣;好難受
他曾跟我的約定;你已遺忘得一乾二淨
她曾說過我倆永遠是好朋友;可是你背叛了我
他說我變了;變成另一個我
她說我變得粗魯;不會再是以前笑容燦爛的我
|