RockYou slideshow | View | Add Favorite

 

 




 

2006 年 3 月 3 日  星期五   晴天



病...

今日6點幾起左身..~之後就整野..!

整好野..就打比嘉炫..~!

返到學校...覺得好似講唔野咁...!

好彩今日係friday炸,,

唔係有排辛苦!!>w<

之後返到上課室...!掉左位...

lai ling比人掉左去前面..!我旁係家旺!後係新丁...!

一坐低..就不停咁比家旺串la-口-"

激死我la...唔夠佢講=/\="...由早上串到放學!

今天早會....鍾教士做分享..."

其實..唔係好明佢講咩!!"

佢講完..!miss就派個d課內行為表比我地自己寫..!

= =個陣又比家旺串.....!!!!"啞哂..一句野到都回唔返=/\="

自修堂就溫書啦..!背中文..~!

溫左一陣..就去左用電腦!!用到差唔多夠鐘~

返黎到ng ting*佢地傾計..!哈哈~笑死了..!

雖然口龍痛..!不過都係勁講野..!佢地笑到收唔到聲~~

ng ting最好玩...!>w<!kaka~好鍾意自修堂..!

因為有得見到佢地!>3<//不過成日比媚e鬧...

又話再嘈記缺點...好煩..成日鬧鬧鬧...!"

之後...到左中文堂....

唔記得哂自己背個d野...!>__<!

之後0分....= =!第一次...唉~勁無奈#!

比咁小time人地默.....傻架...!>口<

eng堂~raymond無返..!用左黎練歌...!"

放學...回家..訓左一陣..!"

之後起左..不停咁做家務!..好累..!

整完d野就玩msn!...同左好多人傾計..!

之後...啊媽整左d中藥比我飲..勁苦= =

仲要有排飲...!聽日仲要飲過...!好辛苦//

飲完藥...12點訓左....

+++++++++++++++++++++++++++++++

sor呀!青青..*無陪你去睇戲..!"

不過我真係好驚睇"輪回"!我睇到佢個預告..

我都嚇餐死了*><"

 

 




 

2006 年 3 月 2 日  星期四   晴天



happy day,,,*

今天早了起身....*就聽左陣歌..~

就整野..!今日早餐~蘋果汁..>w<!好飲~

飲完就飽哂lu*~返到學校..企係操場到聽早會~~

今日係miss謝講早會...唔知佢講緊d咩=_____="

之後...無咩點聽..不停咁同啊殊同kk傾計..

好攪笑呀..笑死了..*佢地兩個成日一齊黎串我-口-"

好無奈...=w="之後...第一,,二堂就quiz中史..~

有d識..有d又唔識~~"之後小息完左就地理堂啦~

好悶....聽唔明佢教緊d咩...~.~''唉..都唔知點好~~~

eng堂...好快就上完la..啊sir每日都教好多eng比我地~

有句子...又有生字..!都幾好用..!佢講完我都記得~

um~我覺得佢教得幾好...!"

食完lunch返黎就去左buy出奇蛋比淳淳!!

今天佢生日!哈哈!>w<!生日快樂呀!^^~

返到school..就中文堂...~唔記得佢講過d咩=____="

今日P.E堂...同火柴+pinky佢地一組...!

好攪笑...!今天打3人籃球...!我地對淳淳個對..!

4:3..我地win一分=_____="輸左要做5下掌上壓...!

今日wah wah根矛呀=口=~係到打人...又拉住人wo/~\!!

勁無奈,,,,,"今日整到...隻手指到腳..

不過真係玩得好開心...!kaka>w<!

放學就留係班到練歌...!!唱左6次就走得lu*

仲係唔係好識唱=_____="

今日啊媽同我講話如果我想出去補習..佢會比我出~

但係...都唔知補唔補好..!唉....!好煩牙..~

不過好開心...媽咪咁支持我既學業..!>w<!係咁多年黎第一次炸..

佢見到我係咁溫書...!竟然叫我早d訓..!

佢話:[[對得住自己就得啦..唔合格都唔緊要]]

haha~個陣真係好開心...!

++++++++++++++++++++++++++++

我係一個可以為左一d好小既事而好開心...!

同樣..一d係人眼睇好小事既野..!但在於我黎講~

可能好重要!!!!

 

 




 

2006 年 3 月 1 日  星期三   晴天



好凍呀,,,*

今日7點起左身,,,,~整埋d野就出門口啦~~

返到去...08分,,,就打鐘了!>w<"

今日好凍呀...!本來想著校嬲架~~但好似好唔方便咁~

就無著啦~比啊媽勁鬧,,,好煩呀...>口<!!!

返到學校...第1,2堂自修堂~~好多人..~

因為修music的人都黎左library...!!so!好多人呀..~

今堂自修好悶呀...無左ng ting個d...~又無得傾計wo!>/\<"

自修堂個陣勁忙...不停咁做中史...+地理~

because唔想返home做呢..!kaka!做完仲有5mins!

就去左搵佢地傾計了...*傾左幾句..就完了自修堂lu!*

返到班到...勁凍...~

之後中文堂.....好快就上完了...!*教完一課書lu!~

佢就話聽日要做問答..!好似"

...好耐無做了.....*

旅遊堂,,,又Quiz la...好煩呀..!唔係好識..~

到maths堂個陣...miss lo教個d我都識既..!

因為今次唔係太難,,,佢講個d野"

週會...今日係F5既惜別週...~

之後今天...kk同我講~唔知下年到我地會點呢??!

嗯..都唔知會點~~可能會攪到仲糟...中3既時候!見到d F5要走..~

就諗有排都未到自己!!而家...我諗好快了~~*

得好小機會,,,升到中6..."一諗到咁..就覺得好煩啦~~

今次考試....考得一般!自己唔比心機..!

唉~~後悔都無用...!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

我好掛住而前既生活呀,,,雖然回望過去會令人退步..!

但我真係好鍾意以前既生活...唉!好矛盾呀!!有得回頭就好啦~~"

還有...點解仲掛住你架??好煩牙""

 

 



« | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | ... | 80 | »

 

 




<!--文章日期開始-->
<!--文章日期結束-->
crystal0814
暱稱: ++啊子﹏
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2006-12-10
轉日記**
返工.
working[bad day]
get hurt
» baby dog*>3<
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by Qooza HK originally developed by Michael Heilemann