RockYou slideshow | View | Add Favorite

 

 




 

2006 年 2 月 25 日  星期六   雨天



去了睇學界比賽>w<

今日起左身..就打比嘉炫~

整完野..就去左睇比賽啦~

去到,,,見到四眼哥哥~!佢個樣咁耐都無變~=w=!

本來諗住睇埋paymond個場波就走架喇~

走到門口..比家寶拉返入去睇..勁無奈#

由9點幾睇到成1點牙差唔多..!

勁累...!"今天見到paymond..

佢話我個人唔同哂..!好開心..!因為真係好耐無同佢講過野啦~

之後...講左2句..就上返去睇波..>!

今天同kk整完野..去左沙田..睇戲..!

睇[[犀照]]牙..=/\=...kk一d都唔驚...

仲係到笑...!我真係好驚囉..

不過最後個到好感動!!我覺得=w="

睇完就返屋企lu!*

中間有d無奈野.....=     ="sor牙..kk=/\="

今天好開心呀...因為可以見到paymond!!haha~

+++++++++++++++++++++++++++++

以前以為自己一直放唔低...其實原來我放低左好耐!!

現在失去了...反而令我覺得輕鬆哂!~~

 




 

2006 年 2 月 23 日  星期四   晴天



好難受,,,*

今日6點幾起左身....勁累!!

個陣都唔想起床,,,今日早了整完d野,,

因為都無早餐食..so bad..!

 返到學校,,,勁趕時間!because要趕住返上課室放書包...

so tried..今天都係福音週!!

d歌好好聽,,,歌詞很好..

完了後,,就自修堂了..溫旅遊!很糟..一點也入不到腦=/\=

小息個陣就去左搵miss謝,,想同佢講叫佢唔好明天測...

之後佢答應了=w="

今日上堂個陣....唉...好無[心機]

差d想喊,,,好彩無..之後同狗仔傾左一陣都無咩野..

因為我講過,,,唔會再係學校同埋人面前再喊,,,!!

我就一定做到,,

好累呀,,,條頸勁痛..好辛苦!!!!

 

 




 

2006 年 2 月 21 日  星期二   雨天



福音週,,*

今日4點起左身,,都唔知點解,,,訓唔著呀=/\=

琴晚早左訓,,10點..可能前晚太夜訓了..!

4點起身後,,都唔知有咩做~~就打算睇下教科書,,,會易訓得著~

點知,,愈睇愈精神...-口-唉..都唔知做咩!!!

睇到7點先想訓,,想都無用啦,,要返學..

今日早上個陣...勁暈..!又頭痛..本來唔想返的~

但今天有maths堂..先返啦..!

點知返到去..好辛苦!..

今個星期都係福音週,,有得聽人唱詩歌...

好好聽!^u^~haha~

完了自修堂就無咩事lu!...*就無早退..

今天收到3粒金莎...!多謝新丁!>w<!

 

 

 



« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 80 | »

 

 



<!--文章日期開始-->
<!--文章日期結束-->
crystal0814
暱稱: ++啊子﹏
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
2006-12-10
轉日記**
返工.
working[bad day]
get hurt
» baby dog*>3<
由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 站內搜索
RSS Feed
Theme redesigned by Qooza HK originally developed by Michael Heilemann