|
今日6點幾起左身....勁累!!
個陣都唔想起床,,,今日早了整完d野,,
因為都無早餐食..so bad..!
返到學校,,,勁趕時間!because要趕住返上課室放書包...
so tried..今天都係福音週!!
d歌好好聽,,,歌詞很好..
完了後,,就自修堂了..溫旅遊!很糟..一點也入不到腦=/\=
小息個陣就去左搵miss謝,,想同佢講叫佢唔好明天測...
之後佢答應了=w="
今日上堂個陣....唉...好無[心機]
差d想喊,,,好彩無..之後同狗仔傾左一陣都無咩野..
因為我講過,,,唔會再係學校同埋人面前再喊,,,!!
我就一定做到,,
好累呀,,,條頸勁痛..好辛苦!!!!
 |