|
今日9點幾起身..玩玩玩....mama起身...食野...今日就去豪發食..!!ok啦,,
返到屋企hea左陣就出tmc去2%攞33...
去睇鞋/!!見到對cons好正...
決心要買左佢返黎..
之後去商務買書..!!!返屋企..
之後去剪頭髮..!!ok啦,,
包書...買左buzz...不過幾貴...$21.9 10碼..
食飯...家姐叫外賣,我去惠康買野飲..!!!食完之後就做左一陣暑作..
聽日冇得去長洲..
好掛住表姐呀,,!!
 
打日記之時間:2006-08-03 09:34 AM
|