|
今日5點幾起左身訓吾到......6點幾先訓返..
起左身之後刷牙,...食左成包餅..!!!!
本身同YAN*2+MICHELLE出街....之後又冇去到...勁無奈囉..!!
之後亞MAN話同STUDY TOUR個d人去唱k....
結果有7個人去...MARILYN...ADA..ANGUS>.MAN//細KEL..同GORDORN..
我地係到唱兒歌/...==
成班人企晒係到唱...喪晒..
2點幾唱到7點...勁正...間房都算大...!!
之後過左亞婆到..!!!俾亞媽話.>!!!
 
打日記之時間:2006-07-28 10:28 PM
|