<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 走lu..感動                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日十點幾起身!!洗頭...食早餐!!!超正~薯仔+egg-
之後拾野走lu..好吾捨得呀!!*DEBBIE送左d野俾我地~搞到好想喊tim.
去到機場~忍吾住~喊左出黎!!!真真真真真真真真係好吾捨得~
但係都冇計~要走既就要走.!!
check-in..慢慢慢慢慢慢慢慢....要走喇真係.!!!
我地全部人唱"shark"俾mrs.t聽!!!又再喊過喇.!!!唔緊要~我地有e-mail  ma~
行行行行行行行行行~買chocolate...去左換yen之後去starbucks 買野飲~
上機.!!6 個人坐4個位..!!!勁正!!攞左勁多野食.!!!
鋤ddddddddddddddd~勁 chi..winwinwiwn
到左Japan..又買野..!!
上機攞planemodel.!!..食食食食,..訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓,..
到左HK..見到MAMA...傾傾傾~~

 

  打日記之時間:2006-07-26 01:52 AM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]