|
今日十點幾起身!!洗頭...食早餐!!!超正~薯仔+egg-
之後拾野走lu..好吾捨得呀!!*DEBBIE送左d野俾我地~搞到好想喊tim.
去到機場~忍吾住~喊左出黎!!!真真真真真真真真係好吾捨得~
但係都冇計~要走既就要走.!!
check-in..慢慢慢慢慢慢慢慢....要走喇真係.!!!
我地全部人唱"shark"俾mrs.t聽!!!又再喊過喇.!!!唔緊要~我地有e-mail ma~
行行行行行行行行行~買chocolate...去左換yen之後去starbucks 買野飲~
上機.!!6 個人坐4個位..!!!勁正!!攞左勁多野食.!!!
鋤ddddddddddddddd~勁 chi..winwinwiwn
到左Japan..又買野..!!
上機攞planemodel.!!..食食食食,..訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓,..
到左HK..見到MAMA...傾傾傾~~
 
打日記之時間:2006-07-26 01:52 AM
|