|
今日11點先起身...
出左屯市食KFC.
今日有jolin睇...不過就冇咩興趣..
之後去買書..
仲有2本..
去睇碟..
買左183club隻新碟同美妙人生..佢地d歌好好好好好好好好好好聽呀.!
183club有poster同8達通套送呀..!!不過係顏行書..吾制呀.!!
玉榮同紹偉好靚仔呀!!
之後去左雅施...卓悅..sasa同colourmix睇野....買左dd野..
去左idc..見到2個playboy袋好靚..一個3百幾一個5百幾...幾便...不過呀ma吾俾買..
bubububu吾掣呀..!!
返到屋企做暑作...又做左幾版..
食飯同家姐係咁笑笑笑笑笑笑笑...
美妙人生好正呀..!!
 
打日記之時間:2006-08-06 11:03 PM
|