|
今日9點幾起身.!!!玩玩玩玩..!!做暑作..!!
落街食野.!!mama去整頭.!!我就玩電腦.!!
之後出左去t.w.係愉景新城落,,!!0岩0岩好183club到..!!好正呀佢地.>!
見到kai wing..佢好靚女呀.!!
之後去左enro食野.!!原來係個到睇都幾清楚!!段son fung 吾見左.!!佢地1月係紅館開演唱會呀!!
有d想去睇tim..
大偉好靚仔呀!!
去荃灣廣場!!咩都冇買就走左.!..買左條工人褲.!!
thx mum..
返到富健買送.
打邊爐...= =
183333333333club..正正正
 
打日記之時間:2006-08-05 11:10 PM
|