<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 迪士尼..鬱悶                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

好好好好好熱呀.!!

今日7點幾起左身..!!

8點幾出門去海褔軒飲茶with姑媽and表姐..

and去迪士尼....

冇r33==

去到好多人..

1)米奇金像獎..好正呀.>!!

2)POOHPOOH等左好耐...

3)米奇幻想曲!!!有水=.=

4)反斗車王....等左好耐...D人真係大細超....

5)攞FASTPASS..玩巴斯..

6)食野.!!好正...

7)太空山....一D都吾驚..

8)同POOH AND MICKEY影相..

9)樹屋....無聊..

10)獅子王......好想..訓..

11)巴斯..好好好好好玩,,

12)食雪條..CHIP &DALE>.

13)晒相..勁$$$$$$$$$$$$$$$

14)買野...!!買左$100...

15)走人..!!

16)返過亞婆到...

 

  打日記之時間:2006-08-15 05:30 PM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]