|
好好好好好熱呀.!!
今日7點幾起左身..!!
8點幾出門去海褔軒飲茶with姑媽and表姐..
and去迪士尼....
冇r33==
去到好多人..
1)米奇金像獎..好正呀.>!!
2)POOHPOOH等左好耐...
3)米奇幻想曲!!!有水=.=
4)反斗車王....等左好耐...D人真係大細超....
5)攞FASTPASS..玩巴斯..
6)食野.!!好正...
7)太空山....一D都吾驚..
8)同POOH AND MICKEY影相..
9)樹屋....無聊..
10)獅子王......好想..訓..
11)巴斯..好好好好好玩,,
12)食雪條..CHIP &DALE>.
13)晒相..勁$$$$$$$$$$$$$$$
14)買野...!!買左$100...
15)走人..!!
16)返過亞婆到...
 
打日記之時間:2006-08-15 05:30 PM
|