|
今日10點幾就起左身..!!
玩電腦玩到1點幾;..
15號同STUDY TOUR FDS去打保齡..!!YEAHYEAH.>!!
同家姐去左成仔記食野..!!
之後去左龍門居個邊買雞翼//.!!
之後返到上去整雞翼...玩電腦..!!
同家姐係電腦到玩msn接龍..
勁好玩..
winwinwinwwinwinwwin..
到5點幾....爸爸打黎話今晚煲粥食...
要我諗..
我就即刻打俾亞婆問..佢..!!
上到黎....
亞爸叫我煲粥,..
我諗今晚個餐冇人食..
全部都係我整..= =
聽日要早起....!!T_T"
今晚玩晏DDDDD先..
 
打日記之時間:2006-08-12 07:06 PM
|