|
今日8點幾俾家姐嘈醒左訓吾返...==
andthen就開電腦打返前個幾日d日記,,..
之後冇幾耐mama就起左身喇..
and去成仔記食野..!!
今日吾知點解覺得好飽吾想食....
食完去訂旦糕...
coz今日mama生日..
我俾$..
破產喇我.!!
之後吾知去邊..
and mama就話去 tmc..
去到家姐話影貼紙相..
好令令呀!!
HAHA...
之後就去左冒險樂園..
正呀./..
winwinwin/...
係咁嗌..
喪呀.!!
crazy..\
去sasa買指甲油..
and去明思買野....睇左勁耐呀.!!
諗住去買埋d書..但係好多人呀,...
tungtung訓著左..
要我抱..
佢都幾重下...
then去jusco supermarket..
買sushi....波子汽水......買左好多好多野..!!
and搭的歸家..
去租碟睇..
睇高凶3萬尺..
okokokok la>..
之前仲以為好好睇tim..
睇完7點到同家姐落街買野+攞cake and還碟....!!
and食野..
食完洗碗+整生果...
and同tungtung玩...!!
今日食到好好好好好飽呀!!

 
 
Happy Birthday To MaMa>3<
 
打日記之時間:2006-08-23 11:55 PM
|