|
今日7點幾起左身//
and去食早餐..ok la>
andthen周圍去影相..
之後就check out...
等左好耐..
and去廣州4大名園----可園..
咩都冇....好冇聊//
and then 去影相..
見到個大6喱著住件假anna sui 33
and去lunch.....呢一餐係最好味
lunch 完去桑果園...
0個個人當我地係大6 喱咁sell 野..
[何太, 李太, 黃太 成班買過都話好..
佢地都0係香港九龍間KFC 度做咖..你地可以去搵佢地問下...]
九龍有咁多間kfc<,,,,你講邊間呀..
之後就走..
搭的士返tm食飯..
好味..
正..
返屋企喇終於可以>...
 
打日記之時間:2006-08-23 09:44 AM
|