|
今日10點起身....
and去市中心....join....mama and sister..
and去大家樂....
見到兩個tkp..
and出sha tin..
行多好多間舖..
去左citysuper行..
買左好多野..
仲見到係canada食個隻cereal..
不過貴好多..50幾蚊..
之後去左muji..
冇買到野..!//
and走..
一返到屋企....家姐就俾左架poohpooh'搖'控車我睇/..
好cute呀!!
之後就去整送.
and家姐整chocolate..我幫佢手//
家姐煮飯呀今日..
我係咁笑..
 
打日記之時間:2006-08-29 02:10 PM
|