|
琴晚9點半訓左教,,,,今日6點幾起,,,沖涼,,,,,,,
and做左一陣功課..之後睇左一陣新聞,,,之後就去左返學喇.>!!
今日一個人返呀,!!去左禮堂早會..OK啦,,!!
MATHS:.....FORM TEST..OK啦.,,,,吾係好難..
PTH,,,OK悶..
RECESS,,,,做GS<,,
ENG....悶到嘔泡..呀,,
RECESS,,,,做GS..死左,,!!
GS堂,,,MISS TO吾舒服呀.!!!
去左LIBRARY..
買左本書AND借左幾本書,,YEAH..
LUNCH...同呀靖去食....
留左係學校..
CHIN.....勁好笑呀,,!!!
放學去左打排球....
超正...
5點幾返到屋企..
6 點幾7點去左百利食飯..
打邊爐..
飽到嘔呀..!!
之後返到屋企就玩玩玩玩玩,,
 
打日記之時間:2006-09-29 06:11 PM
|