<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-09-29                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

琴晚9點半訓左教,,,,今日6點幾起,,,沖涼,,,,,,,

and做左一陣功課..之後睇左一陣新聞,,,之後就去左返學喇.>!!

今日一個人返呀,!!去左禮堂早會..OK啦,,!!

MATHS:.....FORM TEST..OK啦.,,,,吾係好難..

PTH,,,OK悶..

RECESS,,,,做GS<,,

ENG....悶到嘔泡..呀,,

RECESS,,,,做GS..死左,,!!

GS堂,,,MISS TO吾舒服呀.!!!

去左LIBRARY..

買左本書AND借左幾本書,,YEAH..

LUNCH...同呀靖去食....

留左係學校..

CHIN.....勁好笑呀,,!!!

放學去左打排球....

超正...

5點幾返到屋企..

6 點幾7點去左百利食飯..

打邊爐..

飽到嘔呀..!!

之後返到屋企就玩玩玩玩玩,,

 

  打日記之時間:2006-09-29 06:11 PM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]