|
今日9點幾俾家姐嘈醒左..之後玩電腦..同GORDON AND ANGUS傾左D野..!!
AND就去左TMC飲茶..飲左2百幾..
大B勁好笑呀>>!!!之後行左一陣就返屋企..
陪亞婆去買送..行行下冇啦啦有條魚彈落我度..濕晒呀,!<!
返到上去傾左一陣電話..細B又返到喇.!!
兩個B係度打交...大B係咁喊..
之後就夠晒人....亞婆開始煮送..我就係咁偷食...可以開飯啦 ..
好快就食完.....食生果..
之後就冇晒人....
亞MAN同MARILYN打俾我問我去吾去OP..我就打俾MAMA問佢...佢吾俾我去呀,<!<!>>>>>>W<<<<<<<<<
算啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦!!!
 
打日記之時間:2006-10-01 04:34 PM
|