<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-10-29                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日8點幾就要起身!!COZ要返大澳

9點幾落街食早餐AND就去搭的去屯碼..

搭10:40個班船....好悶啊..!!

之後就搭車到觀音寺....

好累喔..!!!不想再行了.!!!

之後就行返去大澳...去左小"其圓"食LUNCH..

等左好耐先好得食...-0-"

之後就去大棚坐.....正呀!!

AND搭車去MUI WO.....食晚飯.>!!

AND去左M記食雪糕.....吾該一個朱古力曲奇要麥旋風丫..!!!<----呢句野....笑左我勁耐...

之後就搭返車去東涌再搭車歸家..

 

大澳我愛你呀!!!!>3<

 

 

  打日記之時間:2006-10-30 12:45 AM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]