|
今日8點幾就要起身!!COZ要返大澳
9點幾落街食早餐AND就去搭的去屯碼..
搭10:40個班船....好悶啊..!!
之後就搭車到觀音寺....
好累喔..!!!不想再行了.!!!
之後就行返去大澳...去左小"其圓"食LUNCH..
等左好耐先好得食...-0-"
之後就去大棚坐.....正呀!!
AND搭車去MUI WO.....食晚飯.>!!
AND去左M記食雪糕.....吾該一個朱古力曲奇要麥旋風丫..!!!<----呢句野....笑左我勁耐...
之後就搭返車去東涌再搭車歸家..


大澳我愛你呀!!!!>3<
 
打日記之時間:2006-10-30 12:45 AM
|