ENG:QUIZ喔...吾識呀!!不過都預左吾合格...
之後好悶....又講IPA...AND咪做功課囉....但係俾MR.LI見到...-0-"
IS:又講左成堂廢話AND對工作紙..咁就2堂,,,!!!
GS:匯報/...2份報紙一樣的..!!
MATH:OK啦....吾知點解呢排好有心機對MATHS/..
LUNCH....以為呀YAN佢地走左...=="
FTP:時事小測...不懂....!!!派工作紙..YEAH!!!攞FULL MARKS..!
D人講我抄人,...食啦...!!我自己做嫁!!!AND就去選舉資訊中心..!OK啦...係車到喪玩..
SO MAN係咁同D人SAY HI...俾MISS TO話...卡..返黎個陣塞車喔..!!
桐桐返左黎呀!!!