|
今日8點幾起左身....COZ要去BOWLING..
亞婆煮左個麵俾我食之後就落街LU..
搭507好慢呀架車..!!-0-"..係河田落.>!!
見到MARILYN...原來可以吾著PE3...-0-"
個MISS好XXX呀!!!不過都OK啦!!!
上完之後就返亞媽屋企,,!!!
玩到4點幾....亞爸就返到...勁快.!!!
之後就落街買送.>!!
之後就同BABA傾左一陣計,,!!!
AND食飯....睇電視,!!!
EASON首歌好難聽呀!!!
 
打日記之時間:2006-10-14 11:41 PM
|