今日本身6點半起身嫁.....跟住吾知點解////7點先起...-0-
之後就整野返學...同FAN....返..
返到去吾知做咩好....只好溫書.....
ENG:冇做LEFTLET.....記名..-0-".....吾記得左好呢回事呀!!
RECESS:KAI的.....係咁講由介呀!!!
CHI:OK啦...好似好快就過咁.!!!
MATH:吾知咩數學比賽呀!!!難呀>!!!完全吾想做呀!!
LUNCH:AMANDA吾同我地食.....唉...AND就同呀靖同張SHUK食.!!!
之後就打左一陣排球..
HEC:好正呀!!!好好玩呀!!!!我愛HE>,,,,
放學:買野食....買左好多$$$..
打左一陣VB....之後就冇打LU,,,
傾計傾到5點,,,,之後就去7仔,,,,去到5:30就去補課....做功課吧.....
之後就係到玩玩玩玩玩.