|
今日8點9起身..!!!!之後就自己煮野食..
AND就去左BOWLING..
吾知點解而家整吾到旋轉波...我要加油呀!!!
今日終於有得計分喇.!!
放左之後就去左睇妄想WIF MARILYN AND MAN..!!!
睇極都吾知佢講咩...-0-"
好亂呀!!!
AND就返左屋企玩電腦///玩到6點幾家姐返到.!!
佢買左STICH信封俾我.呀./!!!超靚..THX>>
AND去富來食飯....羊腩煲....OK啦..
食完之後亞爸要我玩個個吾之咩,,,,,
勁好笑....!!!之後有獎攞/...GIRORO...

:.||■曾經他願意為我付出一切____*曾經他也說過不會離開我=’’|!!\妄想中的一句話*||\\\
 
打日記之時間:2006-11-04 11:54 PM
|