今日....勁KAI...12點先起身!!!
冇去啦啦隊+BOWLING
之後落左街食野..!!!AND就出TST..架巴士勁凍.!!!
去左玩具反斗城...
行左好耐.比亞MA,,,逼...要買數獨....!!
好多好多野都好想買呀!!!
之後就去左KFC食野!!正正..!!
AND就落返MK行.,,,咩都冇買到...-0-"
-----------------------------------------------------------------------------
所需快樂領略過 傷心的也未算甚麼
何必每件壯舉都需要理由 伴你去出走
快活而內疚不管舉世追究 願扣上你雙手