今日同遊學團返....AND THEN返到學校就做功課+做功課..
之後去左HALL早會.....1A個個人好好笑,,
之後就上返CLASSROOM.....派通告,,,,YEAH...有得返大澳呀!!!加拿大好似有人黎學校呀!!!希望係MISS T佢地啦!!
ENG:DICT.....55分...=="OK悶..
CHI:正..好快過.
MATH:都好快過..!!!!陳賢威你咪KAI啦.....
LUNCH..同MICHELLE食..!!正..
D&T:好正喔...
放左學返左屋企之後又返返學校!!!好正....成班都癲晒...喪.!!!