<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-10-27                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日同遊學團返....AND THEN返到學校就做功課+做功課..

之後去左HALL早會.....1A個個人好好笑,,

之後就上返CLASSROOM.....派通告,,,,YEAH...有得返大澳呀!!!加拿大好似有人黎學校呀!!!希望係MISS T佢地啦!!

ENG:DICT.....55分...=="OK悶..

CHI:正..好快過.

MATH:都好快過..!!!!陳賢威你咪KAI啦.....

LUNCH..同MICHELLE食..!!正..

D&T:好正喔...

放左學返左屋企之後又返返學校!!!好正....成班都癲晒...喪.!!!

 

 

  打日記之時間:2006-10-27 11:16 PM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]