|
今日又係9點幾醒左...之後就睇電視...
之後就食野食野再食野...正..
12點幾1點就過亞ma度,,,幫MICHELLE佢地整個POWERPOINT..,到5點幾6點..
就OFF左..AND就去左大家樂食飯..!!MAMA傻左呀..!!
AND就去左WELLCOME買野.!>!!
AND返屋企睇煙花..!!!!AND睇女王的教室..!!
睇睇下冇啦啦有一隻蟑螂行左出黎...勁驚呀!!
想點呀??
今日睇女王的教室冇喊呀.!!!
但係好正呀!!!
好想買碟呀,!!
 
打日記之時間:2006-10-01 11:28 PM
|