<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 長洲+大澳=西貢                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日十點幾俾人叫醒左..!!!大佬...我琴晚2點幾先訓呀!!...!!!

之後就去洗面+刷牙+洗頭.....之後就換3333333..呀MA同我講.....話今日去釣魚.....下..吾係掛...整D咁既野....仲要去西貢TIM...

超級無奈呀!!..AND去食早餐......食左6十幾..!!!

之後就去搭259D,,,,,上到車勁想訓.呀/!!不過訓吾到.!!

去到彩虹就落車....一落車就走左架車..!!!=0=

又要等多成3個字......之後就有車喇!!!太好喇....

坐左好耐呀!!!之後就去買野.....

AND就去公眾碼頭釣魚....DDD沙蟲好核突呀!!!..

之後有個人釣到條好大既魚....不過係假既,,,,笑到我死呀!!

釣左成粒鐘.....都係釣得2條魚毛仔....

但係都幾好玩啵.!!由公眾碼頭睇,,,,,好似長洲呀!!

AND就去食野喇.!!!食左3碟!!食左成一百蚊,,!!-0-

之後就去行一陣....D FEEL好似大澳呀!!

去搭車.....一上車我就訓.....超好訓呀!!

AND THEN去到MK搭59X...又訓...正,,

DINNER....又BBQ呀!!!SHIT!!

 

 

 

  打日記之時間:2006-10-07 10:11 PM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]