|
琴晚4點幾訓....
今日7點就起左身!!!.
落大雨了.!!
今日吾使早會!!!!/..
第一堂eng....有點兒悶吧!!!!!
and IS....去搵yan...!!
AND就上堂,,,,,,好驚會睇吾到黑板..!!!
AND GS.....MISS TO 好好好好人咁!!!
AND MATH.!!!!冇咩野發生!!.
LUNCH.....與YAN食..>!!!食M記,,,,,,
搭RAINY佢地擡,,,,
同CHRISTY係咁傾CANADA D野!!!..
AND就返番SCHOOL....
而家吾見晒D手信.......聽日就攞番D CANADA CHOCOLATE 俾你地啦...!!!
不過你地要就要....吾要就算,,,
放學等YAN...
AND去M記..!!
傾計,<!!!
好正呀!!>
過MA度.>!!
 
打日記之時間:2006-09-04 08:30 PM
|