<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-09-02                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日十一點俾家姐嘈醒左..

琴晚又係兩點幾3點先訓..

吾知做咩咁夜都吾訓...

之後呀婆就整野俾我食..

and then就出街with 婆and 家姐,,

今日好吾好彩,,好似見到個tkp人...

去左食野,!!

正!!!,,

睇野...見到ga wing..

去明思睇野!!!,,

and去買書,,,,見到tkp人,終於買到書了,,..

and去實惠睇櫃...

見到隻keroro俾人半天吊,,!!

and去番華都.!!

oh my goodness,,

today is a bad day.>!!

and去左吉島,,,又見到tkp人 again...==..

and上樓上.....買我最愛的donurt and 牛角包..!!

and去了kg5睇野..!!好似到使$$$咁.!!

去了izzue睇野..

and then行入去/!!

睇袋,,,見到個mickey袋...幾靚.>!!

and去了商務..

then 就走了..

同亞婆去左街市買送..

見到人地係到整緊ddd田雞...

勁恐怖...

 

 

  打日記之時間:2006-09-03 12:35 AM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]