|
唉...今年都吾知點過..
OH MY GOODNESS..
2c2c2c......吾知邊個係班主任....好驚tim///
今日諗住10點起身....點知11點先起身!!..
and冇野做..
同家姐落街食野...之後家姐去補習..
我就返屋企玩電腦..
一返到屋企...就開電腦..
一開msn就有人sd左個分班個份野俾我..
我就睇啦..
oh shit>...2c,,,,,吾係掛...
玩左5個幾鐘....都幾悶..
同michelle傾左dddd野..
and6點幾落街買送...
有curry食.!!
正正正..~~~
 
打日記之時間:2006-08-29 05:38 PM
|