|
今日又係7:55先起身.....但係有時間剩WO,,,
今日吾搭505了,,,,改搭615!!!!鬆好多WO..正..!!
MATHS:L SIR參加1500M呀!!!我就參加100M同200M!!
我地講早晨同再見好正呀!!!!!!!!!
PTH:QUIZ,,,,,,,吾識喔...全班勁嘈......KAI哂咁
ENG:教THEME BOOK..正..!!!巧巧喔,,,!!EGU吾知講緊D咩..
GAME TIME....悶喔...差一分就可以攞REWARD POINT嫁啦..>!!!BU
GS:時事匯報..咁就一堂,,對答案..又一堂......快..
LUNCH:同MICHELLE食 大家樂正....
CHI:討論1堂...卡卡卡,,,
放學:去左CL ROOM....幫ZATE整野....同RENNE係咁笑傻的.....好勁呀RENNE你.....>3<"
玩到4:50同琳走......
返到屋企係咁整POWERPOINT......同講稿,,,,,,我地要做最好個組...
DINNER:成仔記去了
 
打日記之時間:2006-11-25 12:36 AM
|