|
今日8點4就起左身...
10點2先出門口,,,冇鞋著..要著家姐d鞋/...吾0岩著..-0-"
去到..打第一球...補中.....KAKA好正..好HAPI...ANDTHEN俾我地熱身....
打到幾次全中..
之後計分....KAI喲...好多落X..
放左之後...就一個人去TMC買筆袋...CHIP&DALE>..CUTIE>.
之後就過番呀婆到..!!!!買野食/...食左好多野.....
5點幾先過番呀MA到買送,,,,,
LOKIE聽日生日快樂!!>3<
 
打日記之時間:2006-11-19 12:28 AM
|