|
今日10點幾起身...好似有點兒發燒!!
SO冇返到SCHOOL..
SORSOR.!!!
煮麵麵食.!!
出街街.!!係枝記個到見到丁丁+蚊蚊+SOMAN!!GREAT!!
出TMC買CHRISTMAS CARDS..靚靚!!
行左2個鐘.!!!見到吾小TKP人...
AND去M記等FAN AND KAIYI,,
食完去左影貼貼.!!!GDGD>3<<
又見到蚊蚊佢地.!!同佢地影!!!正正呀!!!丁丁你好QQ呀!!
I LOVE YOU!!>3<
之後就行左一陣新墟.!!!返亞婆到食飯
痴的亞瑩...吾俾人訓覺..!!
AND就食食食食..
搭的的歸家..個的士司機傻的
係咁重覆"聖誕節呀你睇下呢到""日日都係咁!!搞到D紅綠燈亂晒龍'
"我平時係過左12點先去吉之島,12點之前我吾會去嫁.!"
之後我地就係咁忍笑!!!
落左車之後就笑左勁耐...
今天的小相子*
 
打日記之時間:2006-12-17 12:38 AM
|