<   *,.._  DARIYs-)'`*﹡

2007-02-05
2007-01-28
2007-01-26
2007-01-25
2007-01-24

                    
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
                 

                        
                  ‵..♦*COMMENTS,;;-'`

最近三個月尚無任何留言

                 

                       
              
                   '::-*  LINKs_';,
 
ANGUS 'sXANGA
DULL's XANGA
FUN's XANGA
IAN's QOOZA
KAI YI'S XANGA
KEN'S QOOZA
LOKIE's XANGA
MING'S BLOG
MING's XANGA
NIKI'S QOOZA
NIKI'S XANGA
VICKY's QOOZA
YING'S QOOZA

         
 

   crystal1222 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]

 2006-12-17                 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

今日10點幾起身...好似有點兒發燒!!

SO冇返到SCHOOL..

SORSOR.!!!

煮麵麵食.!!

出街街.!!係枝記個到見到丁丁+蚊蚊+SOMAN!!GREAT!!

TMCCHRISTMAS CARDS..靚靚!!

行左2個鐘.!!!見到吾小TKP人...

ANDM記等FAN AND KAIYI,,

食完去左影貼貼.!!!GDGD>3<<

又見到蚊蚊佢地.!!同佢地影!!!正正呀!!!丁丁你好QQ呀!!

I LOVE YOU!!>3<

之後就行左一陣新墟.!!!返亞婆到食飯

痴的亞瑩...吾俾人訓覺..!!

AND就食食食食..

搭的的歸家..個的士司機傻的

係咁重覆"聖誕節呀你睇下呢到""日日都係咁!!搞到D紅綠燈亂晒龍'

"我平時係過左12點先去吉之島,12點之前我吾會去嫁.!"

之後我地就係咁忍笑!!!

落左車之後就笑左勁耐...

今天的小相子*

 

 

  打日記之時間:2006-12-17 12:38 AM

[http://photo.qooza.hk/crystal1222]